Anna Karenina (2012)
Regia: Joe Wright
Distribuție: Keira Knightley
                     Jude Law
                     Matthew Macfadyen
                     Aaron Perry Johnson
Notă IMDB: 6.7
Un film cu potențial foarte mare care din păcate a fost stricat de Keira Knightley. Jude Law îl joacă impecabil pe Karenin, iar Aaron Perry Johnson (Vronsky) are o prestație fresh și electrică. Scenografia te surprinde cu fiecare scenă (tot filmul are loc într-un teatru) iar muzica e foarte bine aleasă.
Pe cealaltă parte însă, Keira joacă același personaj ca în toate celelalte filme. Chinuită de talentul actoricesc, are aproximativ două grimase cu care joacă tot filmul. 1. Vai ce sufăr! 2. Acum sufăr și mai tare!  Nu prea mi-am dat seama când plângea sau când râdea, când îl iubea pe Vronsky sau când se simțea prost în fața lui Karenin. Nu mi-a transmis nicio emoție, nu am compătimit-o, nu mi-a fost milă, nu am râs, iar rânjetul ei m-a scos din sărite.   
Păcat de idee, de distribuție și de toate celelalte elemente care ar fi putut face un film foarte bun. Keira, du-te acasa!