Iron Man 3 (2013)
Regie: Shane Black
Distribuție: Robert Downey Jr.,  Gwyneth Paltrow,  Guy Pearce
                      Ben Kingsley  
Notă IMDB: 8.1       


1.       Robert Downey Jr arată într-un mare fel
2.       Mamă cum arată Robert Downey Jr!
3.       Din toată seria, Iron Man 3 cred că e cel mai bun
4.       Am avut multe momente în care mi s-a făcut pielea de găină
5.       Filmul e foarte dinamic, nu m-am plictisit deloc și am stat cu sufletul la gură pentru marea majoritate a timpului
6.       Am râs bine de tot
7.       În Iron Man 2, mi-ar fi plăcut să văd mai mult din Tony Stark și mai puțin “oțel” așa că m-am bucurat mult să îl văd acum pe Tony Stark pentru mai mult de trei sferturi din film.
8.       Downey e cel puțin la fel de carismatic ca până acum și arată alte fețe ale personajului la care până acum nu te-ai fi gândit.
9.       Toată povestea cu Pepper mi s-a părut cam trasă de păr, dar cu toate astea m-a făcut să urmăresc filmul cu interes până la capăt
10.   M-am cam plictisit de “Hai să-l salvăm pe președinte”
11.   All in all, filmul merită a fi văzut pentru că are de toate pentru toți
12.   Pentru o experiență completă, recomand să fie văzut în IMAX 3D
13.   Nu am vrut să povestesc filmul ca să nu stric plăcerea celor care poate încă nu l-au văzut până acum
P.S. Downey pentru mine e unul dintre cei mai buni actori ever așa că ceea ce am scris e mai mult decât subiectiv