Now you see me (2013)
Regie: Louis Leterrier
Distributie: Jesse Eisenberg, Morgan Freeman, Michael Caine, Mark Ruffalo, Isla Fisher
Nota IMDB: 7.5

                Am vazut trailerul saptamana trecuta, iar trei zile mai tarziu m-am dus tinta sa vad minunatul film.  Ce mi-am dat seama e ca exista  doua feluri de a percepe filmul, iar in functie de asta poate sa iti placa foarte mult sau deloc.

1.       Daca te lasi cucerit de actiune si intri in poveste, nu o sa ai timp sa te plctisesti, o sa stai cu sufletul la gura, si o sa fii surprins de actiune. Trucurile de magie sunt geniale, povestea are twist and turns cat curpinde si CGI-ul e foarte bine executat.  Jesse Heisenberg  joaca in sfarsit alt rol (in afara de virginul geniu) si il joaca foarte bine. A dovedit ca poate sa fie si cuceritor si sexi si rau si increzator. Mi-a placut maxim de el. Freeman…e Freeman si simt ca orice descriere a lui sau a personajului e de prisos. La fel si Caine. Mi-a placut sa- l vad in rolul de miliardar nesimtit si scenele dintre ei doi (cam putine dupa parerea mea) sunt ca o placere vinovata. Woody Harreleson e sarea si piperul filmului, iar apartitiile lui nu s-au lasat trecute cu vederea.

2.       Daca esti  genul de persoana carcotasa, pragmatica care cauta perfectiunea suprema in executarea unui film, vei constata ca unele scene sunt cam trase de par si ca se exagereaza cu CGI-ul.  In loc sa te lasi purtat de povestea de dragoste care se infiripa intre Mark Ruffalo si Melanie Laurent, vei observa ca intrei cei doi nu exista nicio chimie, conexiune, privire…nimic in principiu si ca finalul lasa de dorit. Daca s-ar fi terminat imediat dupa lovitura finala ar fi fost maxim, maxim, maxim. Excesul de zel se pare ca nu da pace nimanui.

Cat despre mine,  pot sa spun ca am alternat intre cele doua varinate pana am ajuns la concluzia ca e pacat sa nu intru in poveste si sa ma bucur de ea. Filmul e definita comercialului, dar ideea in sine e indeita. Ecranizarea ofera  de toate, de la actiune la umor si suspans (cam pe tot aprcursul) pana la dragoste si misticism, depinde de tine daca o sa vrei sa-l mai revezi sau nu.